Dubbelseende.

Sitter o kollar på "40 year old virgin" och garvar.
Han är så jäkla bra.
Minns dock aldrig vad han heter ^^

Massa tända ljus i halva vardagsrummet och Leeloo ligger bredvid mig i soffan o myser med Megas.
Hade vart fint att ha en varm famn att gosa in sig i, saknar sånt.

Idag har jag vart rätt så bakis.



Var ut till Satin och Noise igår.
Förfestade hemma hos Hanna.
En gammal vän (Nettan) var med också.
Hon är så härlig.
Senast vi festade ihop var för sisodär 10-12 år sen och då hånglades det friskt.
Denna gången var det inga hångel men friskt blev det pga 'Fishshot' som hon bjussade på.


Aldrig testat innan.
Smakade som fishermans friend you know.
Jag blev så jäkla full att jag bokstavligen talat såg dubbelt nästan hela kvällen.
Den delen var faktiskt jobbig, kunde inte fokusera alls.
Allt var dubbelt.

Anyhow.
Var en stund på satin bara, slöt upp med en av Hannas bögvänner, han är så jäkla go samt några till.
Sen bort till Noise där det var några band som spelade.
Jag köpte bara en enda öl under hela kvällen, behövde inte mer, haha.






Planterade några persikokärnor med Leeloo idag.
Läste att det kan ta upp till 6 månader innan det poppar upp något men vi får hålla tummarna.
Plantera stuff är kul :D


Nej..se klart filmen nu//hellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Du vet ju precis vart du hittar din varma famn ;)

Svar: Gör jag? :o
Starsprinkle

2014-06-01, kl 13:44:32
Skrivet av: Jessica

steve carell :)
40 year old virgin :)

2014-06-02, kl 09:26:45


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0