Gissa vem jag träffade!?

Igår var vi hos veterinären igen för ett återbesök med Megas.
Det såg mkt bättre ut så nu ska jag trappa ur kortisonet men fortsätta med örondropparna en stund till då det fortfarande är gegga i ena örat.

oh oh oh gissa vem jag träffade hos vet?
Gottis!!
fan vad förvånad jag blev när hennes ägare Linda stod där inne.
Jag hälsade o hon med.
Hon var lika rättfram som vanligt o bara- fan vad du gått upp i vikt.haha awww tack liksom.
oh well.
både hon och jag har lagt allt gammalt bakom oss.
vi bråkade ju utav bara helvete gällande Gottis om ni minns?
Lilla fina Gottis hade nyss blivit mamma :)
Stackars hade fått mjölkstockning så därför var de där.
Hon bor nu hos en barnfamilj i Karlstad och har det skitbra.
Kändes fint att höra.

När vi var klara där träffade jag underbara Piret utanför God Smak.
Hon var med och höll i "på spåret igen" som jag var med i.
Flera år sen jag såg henne sist.
Hon är en sån otroligt go människa.
Sen när vi väntade på bussen åkte Freddes lastbil förbi men jag var inte säker på att det var hans så jag smsade o frågade.
Det var det så han tog sin lunch hemma hos mig.
Trevligt att träffa honom.
Morsan var med glad då hon tycker så mkt om Fred.så vi fikade o snackade skit en stund till hans lunch var slut.
 

imorgon ska jag ned till psyk.
Får veta resultatet av min utredning.Känns faktiskt lite nervöst...vet inte riktigt varför.
men nu ska jag se klart på 'Hitch'.

nattinatt//hellA

 
 

Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

ugly ass

Svar: öh?
Starsprinkle

2014-05-23, kl 21:56:54


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0