Värmlandsvisit & mors dag <3

Hej och hå,måndag igen.

Jag var i Karlstad för första gången i helgen.
Det lilla jag såg av staden var supermys.
Har inte åkt nånstans själv sen jag var hos Majki sista gången och det är ju några år sen nu.

Var så äckligt jävla nervös.
Thank god för nervlugnande öl ^^
Annars hade jag inte kommit nånstans,haha.


Kände mig snygg med nyfärgat hår o allt ^^
 


Åkte lördags eftermiddag och blev mött av min kompis A när jag kommit fram.
Knallade bort till hemköp,handlade lite o tog bussen hem till honom.
Rumpskompisarna hade världens jävla förfest,det var folk ööööverallt i hela lägenheten,jag fick lite lätt hjärtsnörp :p
Vi stängde in oss i hans rum o glodde film o drack öl tills de dragit vidare ^^
När hans ena roomie kom hem nångång under natten satt vi o garvade åt honom för han var såå jävla packad.
Skitkul,trevlig snubbe :)

Söndagsmorgon blev det lyxigt nog våffelfrukost sen bara degande vid tvn tills det var dags att fara hemåt.

Alltid häriligt att komma bort från vardagen lite men ändå minst lika trevligt att komma hem igen.
Lustigt det där :)

Just ja,i fredags var jag ju ned till psyk för att få höra resultatet av utredningarna.
ADD och bipolär typ 2 fick jag veta.
Hon skrev upp mig för två saker.
Dels tid för att prta med läkare om eventuell medicinering och dels tid för nån gruppgrej för att lära sig ...ja..typ handskas o leva med det.
NU kanske jag ääääntligen efter alla jävla år kan få rätt hjälp och komma nånstans här i livet.
Jag har hoppet uppe!

Mors dag igår ju.
När jag kom hem stod det jordgubbstårta o kaffe framdukat från min mor o kidsen.
Och dagen innan hade jag fått finfina blommor och ett fint hemmagjort kort.
 

Mhiiip,mammahjärtat blir alldeles varmt <3
Jag gav världens bästa mamma en ask chokladhjärtan och en fin blomma.
Önskar jag kunde ge henne allt i hela världen,min mamma är fantastisk!



//HellA
 


 
 
 



Här kommenterar du:
Skrivet av: a

fan vad sugen jag vart på tårta!

2014-05-26, kl 20:29:09
Skrivet av: Anonym

Din fina mamma ser det nog som att hon redan fått allt i hela världen, hon har ju fått dig & fantastiskt fina barnbarn <3

Svar: Men åhh,en sån fin kommentar.tack <3
Starsprinkle

2014-05-30, kl 16:18:19


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0