Mirakelprodukt?

Har ni hört talas om kokosolja?
Alltså,det är ju en mirakelprodukt,helt allvarligt.
Används till allt...ALLT!
Steka i,ha till utslag,bett,eksem,håret,i smoothies,göra egen deodorant...etc etc etc.
Möjligheterna är oändliga.
Jag fick nys om det genom att läsa i en grupp om allergiska hundar som jag är med i på facebook.
Så nu ska jag ge Megas nån tesked om dagen o se om hennes klåda o supertaskiga hy blir något bättre.
Jag har hoppet uppe :)
Läste även att många inom fitness använder det.

Kokosolja är inte som det låter,i flytande form.
Det är hårt,säljs i burkar.
Blir mjukt/flytande vid uppvärmning.
Jag köpte en stor burk igår på Ica från 'Kung Markatta'
OBS,det är inte samma sak som kokosfett som man hittar i kyldiskarna.
Kostade typ 99:- har jag för mig.
Kan kännas som mycket pengar men det är väldigt drygt så det räcker länge.
Men så finns det mindre burkar med för runt 50 lappen.
Finns både med smak av kokos och doft/smakfri (ska införkskaffas).

Mer info om kokosolja:
Här.
Och HÄR
Ooooch HÄR.

Nu ska jag fota Megas hy så jag har något att jämföra med om några veckor.
ciao/HellA
 



Här kommenterar du:
Skrivet av: KalsongMorsan

Använder det i mitt trollhår och som mjukgörande för kroppen :)

Svar: hur tycker du det funkar..
gör hår o kropp mjukare?
Starsprinkle

2014-11-20, kl 10:43:17
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se
Skrivet av: Thina

Jag smörjer huden typ händer och fötter ofta men åxå resten. Tycker det är super bra. Och håret om det är risigt.

Men på nakenfisarna ska det åxå va bra. Både för dom att äta och smörja huden med. Så det bör funka på megas åxå :)

Har smörjet tatueringar med oljan i slutet av läkningen åxå och det funkar super.

Älskar cocosolja.

Svar: yes,megas får typ en tesked lite drygt,per dag :)
Starsprinkle

2014-11-20, kl 21:36:06


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0