Mysdag.

Morrn morrn.
Idag är det första advent.
Jäklar vad tiden går utan att man egentligen tänker på det.
Ska tända första ljuset sen när vi alla sitter vid middagsbordet o käkar,myyyys!

Jag har redan lite julfeeling vilket är supermysigt,love it!
Önskar jag kunde julpynta as fuck här hemma.
Ha typ sånt där överpyntat hem som man jäm ser i amerikanska filmer,hehe.
japp,I like that.
Meeeeen med tanke på 4 störda katter så ställer jag icke upp mina antika tomtar etc,oh hell no.

Jag & Leeloo hade en supermysig dag inne i Örebro i torsdags.
Först in till Försäkringskassan där jag skulle ha ett tråkigt möte med en ny handledare för tjugohundratrettioelfte gången ungefär.
Det gick bra iaf och hon var rar.
Fick intrycket av att hon faktiskt lyssnade och brydde sig.
Var tvungen att pissa efteråt o var för första gången inne på en toalett med UV ljus.
Aldrig vart innan,bara sett bilder på folk på fejjan som använt uv toaletter.
Fick lära mig att de har UV ljus för att narkomaner inte ska kunna injecera där inne då det är mycket svårare att se venerna i det ljuset.

Efter mötet knallade vi upp på stan.
Båda var hungriga så först blev det ett besök till McDonalds då Leeloo fick välja.
Sen BR leksaker.
Är man som Leeloo medlem i klubb BR så får man en gratis liten present när man fyllt år.
Hon valde en box med tre små burkar lera samt köpte två små MLP påsar :)

Gick runt lite här o där och när vi fått slut på ideer samt frös som fan så gck vi bort mot tåget o for hemåt.
Mys,mys.

Helgen har vart lugn.
Igår var min storebror Micke här på besök med hans nya tjej Anna.
Hon var supergo,verkligen!
Morsan hade gjort iordning lite fika så vi fikade o kollade bilder från deras Thailandsresa :)
Vi alla fick preenter,mhiiip :)
Så jäkla gulligt.
Kidsen fick varsin tröja,mamma fick en prydnadselefant och jag fick två helt klockrena t-shirts som verkligen är sååå jag :)
Ölen är dock inte från Thailand ^^


Både Robert & jag var dödströtta igår.
Tydligen han mer än jag för han däckade sen på kvällen medans vi låg o kollade på 'Batman - the dark knight' som jag faktiskt inte sett innan.

Idag ska vi åka ut till gravarna.
Tända ljus.
Så får jag se vart pappa ligger,inte vart ute där något sen han begravdes.

Men nu ska jag diska//HellA
 
 

Här kommenterar du:
Skrivet av: Olini.blogg.se

Älskar din blogg!
Snyggt med grönt :)

Svar: oh,me tackar :)Ja grönt är skönt ;)
Starsprinkle

2014-12-01, kl 20:37:55
URL: http://olini.blogg.se/


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0