Stakar & kulor.

Häromdagen plockade vi upp vår nya fina rosa gran ur förpackningen och i förrgår (I think) så pyntade vi den.
Satte på julmusik o klädde den så tjusigt.
Leeloo gjorde mesta jobbet för hon var så ivrig,jag satte dit några kulor iaf ^^
Fick stoppa henne till slut,haha.
Hade hon fått bestämma hade granen inte synts allt under allt pynt xD
Denna är mycket mindre än den vi brukar ha nämligen,så det blev en del pynt över.
 


Idag strök jag lite julgardiner o satte upp.
Samt plockade fram stakarna o satte i fönstren (stakar,höhö).
Lilla söta Rune i köket fick en egen liten tomteluva ^^
Så tjusigt så.

Imorgon drar jag med mig Leeloo in till stan för jag ska på möte.
Hon får va hemma från skolan då jag inte har någon som kan passa henne tills jag kommer hem.
Anyhow..
Först tråkigt jobbigt möte på Försäkringskassan men sen ska vi ha 'mor & dotter' dag o knalla runt på stan,fika lite o bara ha det trevligt.
Blir nog skitbra.
Men nu jävlar måste jag sova.

K.
Thanx.
bye//HellA
 

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0