15 år sedan...

Damn it,nu blev det visst ett sånt där långt uppehåll i bloggandet igen.
Sorry for that.
Men veckan har ändå vart ointressant då jag vart sjukling o inte orkat göra något iaf.
Mest sugit på 'Zyx' & klunkat té med massa honung.
Inte helt bra än men nästan.

Full rulle i helgen trots måendet.
Fredagskväll kom R.
Sitter här o försöker komma på vad fan vi gjorde under fredagen men det står helt stilla.
Wtf.
Oh well,nåt hade vi för oss iaf.
Joo,nu,en kvart senare kom jag på det.
Haha.
Först var vi iväg till en av mina gamla vänners farsa för att köpa en tv,så nu ska Spike få ta den som är i vardagsrummet :)
Sen bjöd R på bio.
Jag var faktiskt lite nervös för senast jag var på bio i stan var för...hör & häpna...15 år sedan.
Jag minns att jag var 15 år,var i början av graviditeten med Spike och fick en panikångestattack (visste dock inte att det var panikångest då) så jag fick lämna salongen och åka hemåt efter typ bara halva filmen.
Så ja..därför var jag lite nervös...
Känslan liksom sitter kvar trots att det gått så pass många år.
När jag kom in där så kändes det som jag bott under en sten hela mitt liv,hahaha.det var såå mycket som var annorlunda och jag var helt 'woooow'.
Hahahaha.
När vi satte oss var det två killar som ba - 'tjaa Hella'
Och jag hejade tillbaka.
Har dock inte den blekaste aningen om vilka det var,va fan? :)
Anyhow så såg vi "The maze runner"  som var riktigt bra och lite halvt mindfuckande.
Beskrivningen av filmen lät rutten men trailern visar bättre :)


Lördagen var det meningen att vi först skulle dra på loppis på 'Uffes Lada' vid 10 men vi var inte klaar tills dess så flatorna fick dra utan oss sen kom de hit efteråt.
Då drog vi oss in mot Örebro.
Jag mådde inge vidare alls men gjorde mig iordning trots allt.
Var in till diverse leksaksaffärer för att födelsedagshandla till Leeloo,hon fyller ju snart 8!
Fy fan så kukigt jobbigt att gå i affärer när man hade noll energi,mådde illa och fan vet allt,uhhh.
När vi var klara på den fronten så drog vi o käkade på 'Subway',omnomnom.
Var in o handlade på 'Gymgrossisten' för första gången.
Köpte nytt proteinpulver samt kolasås som är fettfritt,kalorifritt,glutenfritt,bla bla bla.
 

Ja vad fan gjorde vi mer...
Knallade runt o flummade som vanligt typ.
Och just ja,när vi skulle in på shoppingcentret 'Vågen' så hann vi bara innanför dörrarna när vi hörde en röst i högtalarna som sa att alla skulle hitta närmaste utgång och gå pga brand eller nåt i den stilen.
Sen kom en brandbil men det verkar inte ha vart nån större fara då den inte stannade så jättelänge.
Lite scary.

När vi var klara med allt i Örebro brummade vi hemåt o flatorna drog hem till sig.
Både jag och R var döda så vi tog en tupplur tillsammans,så jäkla gött.
Sen typ 2 timmar senare kom flatorna tillbaka och vi hade spelkväll,mycket trevligt men alldeles för högljutt,vi låter som själva fan när vi sätter igång,seriöst....nåt fel på oss,haha.
Stackars R ^^

Igår - söndag,var jag bara trött o kände verkligen att jag inte var helt kry.
R släpade dock med mig en vända i elljusspåret.
Så när vi gått ett varv tyckte han vi skulle ta ett till men hell no,för död.
Så jag knallade hem o började förbereda maten medans han tog ett till varv...sen ett till ^^
Crazy man,haha.
Sen satt det inte helt fel med potatis och lax i ugn med citron/dillsås,omnomnom.

Nu ska jag dricka klart mitt morgonkaffe.
Ha en fin dag gott folk//hellA
 



Här kommenterar du:
Skrivet av: lalle

Senast jag var på bio var 1991

Svar: se där ja,hehe,vad såg du då?
Starsprinkle

2014-10-20, kl 20:22:42
Skrivet av: lalle

såg född den fjärde juli.. tror det var -91 det var däromkring.

2014-10-21, kl 14:55:28


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0