Helg i västerås + sjukling + dermalsjävlar.

Så var det måndagsmorgon eller nä,rättare sagt förmiddag.
Jag dricker kaffe o går runt o fipplar med diverse här hemma varvat med att serva Leeloo som är sjukling.
Igårkväll blev damen dålig.
Magen svullnade och hon mådde illa.
Så jag satt uppe med henne.
Plötsligt kom det ur båda ändar på stackaren.
Fan,så jävla jobbigt!
Framåt 02 nånting så lyckades hon somna iaf så jag kunde lägga mig.
Tur att Spike kom upp själv imorse för jag hade stängt av alla alarm i sömnen tydligen.

Nu mår hon dock bra o har aptit.
käkat två rostade mackor o druckit lite vatten.
Hoppas det inte kommer upp.

 

Så det blir ingen träning för mig idag.
Darn it.
Inte tränat sen i torsdags,så det blir en långvila minsann.
Oh well.
Kan ju alltid köra lite hemmaövningar :)
Better than nothing.

 

Satan vilken storm det är ute.
Plus regn.
Det var måttligt roligt att ta morgonsvängen med Megas.

 Både hon och jag var väl ungefär lika roade.

När vi kom ned i farstun o hon såg att det var blött så tvärstannade hon som hon alltid gör när vädret inte passar henne.
Så jag får dra med henne i kopplet,haha.
Hon pissade en gång o drog sen för att fort komma hem ^^


Helgen spenderades i Västerås.
Vart en bra helg :)
Enda minus var väl att R hade en del hemmajobb som tog hans tid samt firmafest att gå på.
Jag skulle då dragit ut på stan för att ta några öl med vänner,hade duschat,fixat nyllet,klätt mig,lyssnat musik o tatt några öl för mig själv innan jag gick till busshållplatsen.

 
Men uppenbarligen så är bussarna i Västerås fuckade.
Stod olika tider på nätet,appen samt i själva busskuren.

Så jag blev pissed o gick tillbaka till lägenheten,hoppade i mjukisbrallorna o slog igång 'Alice i Underlandet' som jag råkade somna ifrån o vaknade när R kom tillbaka hem på natten.
Jag har dåligt tålamod,märks det? ;)
Oh well,another time.


Hmm,what else.
Jo,min sista dermal är borta nu och det suger!
Den var så nära att komma fram själv så jag petade loss den.
Damn damn damn!
Jag hatälskar dermal anchors.
De är så fina men så förbannat bökiga (oftast).
Från början hade jag ju tre...nu...noll.

 

nej fan,nu ska jag plocka lite o lägga in ren tvätt här och där medans en pigg Leeloo leker 'inte nudda golv' här i vardagsrummet.
//HellA




Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0