Helskön psyksköterska.

 
 
 
Alltså,jag älskar en sköterska nere på psyk.
Tror hon heter nåt i stil med Else-Marie.
Hon är så rolig,rättfram och bara helskön.
Man får komma till olika psyksköterskor vrje gång man är där nere för att ta blodtryck/puls etc har jag märkt så jag blev glad när hon kom o ropade upp mig.
Bara träffat henne en gång innan men rdan då blev jag så förtjust.
Älskar när man träffar såna härliga människor som man liksom direkt klickar med.

Blodtrycket var bara fint o nu ska vi köra på denna dosen av Strattera som jag är på,eftersom just den medicinen tar ett tag att gå in sig på.
Fortfarande känner jag ingen skillnad dock.
Ska ses i december nästa gång och har det inte blivit nån skillnad då så blir det antingen höjning eller medicinbyte,det återstår att se.
Ska ju få börja i nån ADHD/ADD grupp också.
Både kukigt läskigt och intressant.

Innan psyk var det träning.
Jag var noll motiverad o trött som fan men lyckades släpa iväg arslet dit ändå,heja heja.

När jag sen kom hem käkade jag lite,ut med Megas för att se tvärdö på soffan en stund.
Ughhh vart ruggigt trött hela dagen.
Nu först när det är kväll har jag börjat piggna till,känns ju lagom skevt.
Så jag pasade på att dammsuga o diska lite.

Imorgon är det psyk igen...och på fredag IGEN.
Jäkla massa olika saker på ett och samma ställe, en och samma vecka.
Så ska Leeloo ned till tandläkaren för undersökning imorgon,så hon får snällt lov att hänga med mig på mitt tråkiga möte.
Hon får väl ha med sig mobilen så hon kan sitta o spela eller nåt.
Jag minns så väl när morsan var tvungen att släpa med mig till diverse saker när jag var liten.
Kändes som de vuxna satt och diskutera übertråkiga saker i timmar även om det i själva verket kanske var 30-40 minuter.


Det var allt för mig just nu.
Pöss//HellA
 



Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0