Rösta rösta rösta!

Jag hoppas hoppas hoppas HOPPAS att alla ni röstberättigade har vart och röstat idag (om ni ej förtidsröstat) annars bör ni springa snabbt som fan till närmsta vallokal NU.
De stänger klockan 20,så än är det inte försent :D
Vi alla bör dra vårt strå till stacken.
Annars visar ni att ni är nöjda med hur allt är nu.

Jag sitter här med kaffe,Farmville 2 och lyssnar på valvakan på tv.
Är ganska nervös faktiskt men hoppas så inåt helvete stenhårt på regeringsskifte för ett bättre Sverige!!

Knallade bort till min vallokal under eftermiddagen tillsammans med mamma,Spike & Megas.
Röstade,sen sällskapade med Hanna när hon skulle rösta och efter det tog vi en omväg hem för att röra lite på fläsket.

Igår hjälpte jag Hanna & Jossi med lite flytt och kollade in det supermysiga huset där de nu bor.
jag vill med bo i huuuuus,
Åhhh,velat det ända sen jag var liten kotte.
Oh well.

Nu ska jag fortsätta här//HellA
 



Här kommenterar du:
Skrivet av: Lina

Första gången jag röstar, innan har jag ej vågat gå själv pga min folkskygghet. Men det har blivit bättre men ändå lite små nervig, får koncentrera mig som fa-aan på det jag ska göra.

Iallafall. Kom dit, tog mina lappar, gick förbi "kuvertbordet" så dom tjoande efter mig så det eka i hela lokalen. Kryssade i mina saker, går för att bockas av, då hade jag vikt lite i ena änden på lapparna för att jag inte fick ner fanskapen i kuverten, hahaha? Så jag måste gå tillbaka o göra om allt igen. Och det kändes som alla i hela lokalen tittade ut mig. Jag blev så svettig, haha att jag på riktigt funderade på att skita i allt, men så tänkte jag att NÄ FAN, Reinfelt ska då fan inte vinna bara för att jag blir svettig hahaha, så tills nästa gång hoppas jag att som gör kuverten liiiite större :-);-)

Svar: så jävla STRONGT Lina *proud of you*
Starsprinkle

2014-09-14, kl 20:32:09


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0