Playdate + pin!

Så var det tillbaka till vardagen efter påsklovet.
Kom faktiskt upp 5.30 igår,det vill säga en kvart före första alarmet började ljuda.
Score!
Och inga problem att komma upp idag heller vilket annars kan bli lite småsvårt när det vart långledigt ^^

Jag hade lovat Leeloo att vi skulle åka in till T och hans dotter under påsklovet så de skulle få träffas och leka så i söndags drog vi dit :)
Leeloo och N är lika gamla,bara att N redan hunnit fylla 9 och Leeloo fyller inte förräns i november.
Anyhow.
Vi hade jättetrevligt.
De var lite blyga först men efter ett litet tag började de leka och de kom överens riktigt bra så det var kul att se.
Så gick vi iväg till affären o köpte glass,satte oss vid en skola medans kidsen flängde både högt och lågt på lekplatsen.
Sen tillbaka hem för att steka pannkakor serverade med jordgubbar som vi också handlade med,omnomnom.
Plötsligt hade massa timmar flugit iväg så jag och Leeloo var tvugna att ta bussen till stationen och vidare med tåget hemåt.
Mycket bra dag :D
Bortsett från ett pucko som ringde och hotade mig för jag valde att ta med Leeloo dit,alltså cheeses!

Fan,igår var det pinsamt.
Jag var på Netto o handlade lite smått,stod i kassan och skulle betala.
Ser att mitt kort inte är i plånboken.
Fick lite panik men testade ett annat kort...nope,medgavs ej.
Fukk.
Det var kö bakom mig och jag kände hur jävla pinsamt det var.
Jag frågade om han i kassan kunde ha kvar grejerna där vid kassan så skulle jag komma tillbaka och det var ju lugnt.
Blarghhh,fan vad jag avskyr sånt där.
PIN!
Utanför satt Storcarro och väntade med sina två kids,hade träffat dem inne i butiken o vi skulle ta sällskap då vi ändå skulle åt andra hållet.
Förklarade för henne ,hon var så jäkla gullig o erbjöd sig att lägga ut för mina varor men då vågade jag inte gå in i affären igen eftersom jag är en mes så hon gjorde det åt mig.
Tack fina Carro,du räddade mig,haha.

Nu - börja dagen.
Adios//HellA
 
 
 



Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Kolla in www.graveyardwear.se. massa snygga kläder

Svar: finns ingen sån sida.
Starsprinkle

2015-04-11, kl 08:56:24


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0