Härliga dofter.

Middagen intagen och jag blev alldeles för mätt.
Nu sitter jag i soffan,Megas i knät,halvkollar Bob's Burgers på tv.

Det luktar såå gott här i vardagsrummet!
Köpte doftvax från Tradera häromdagen o det kom en kaka idag.
Yankee candle med doften av honey & spice.
Looovely!
Jag skulle vilja ha ett yankee candle med,finns så många fantastiska dofter men jag är för snål,haha.
Nångång maybe.
Är ju en extrem sucker för doftljus,även doftvax,rökelser etc.
Ja,sånt där som sprider väldoft <3

Var inne i en butik med Taisto en gång som hade stort utbud av just Yankee candles.
Vi båda stod där o sniffade ett bra tag.
Han är lika kär i doftljus som jag är nämligen.

//hellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0