Överraskning.

Tycker inte om att blogga via mobilen egentligen och jag orkar inte sitta vid datorn...det är stunder som denna då jag önskar att jag hade en bra laptop så jag kunde sitta bekvämt i soffan o knappra på tangenterna.
Hade en laptop en gång men dels var den alldeles för seg (jag har ej tålamod) och dels hade den inte hdmi så jag kunde koppla in sladd o kolla film/serier i sovrummet.
Jaja,en vacker dag kanske.

Det är tisdagskväll,jag sitter vid tv'n,småtittar på "the big bang theory" o vilar fötterna på bordet.
Skolan har börjat bra för båda ungarna så det är jag glad för :)

Förra måndagen kom Taisto hem från festivalen i Tjeckien.
Jag tänkte jag skulle överraska honom genom att stå i Örebro vid resecentrum när bussen kom då jag hade luskat ut när han skulle vara framme.
Meeeeen han kom med en tidigare buss så det blev ju fail o jag var tvungen att berätta och be honom vänta på mig tills min buss var framme,haha.
Oh well,han blev jätteglad iaf o även glad över att vara hemma i svala Sverige.
Det hade till och med vart australienare på festivalen som klagat över hettan,DÅ är det fan varmt!

Dagen efter drog vi hem till hans morsa för att hämta dottern N.
Vi blev bjudna på skitgod köttgryta och glass till efterrätt.
Inga som helst fel!
T's mamma är jättegullig :)

Annars under veckan har vi passat på att grilla eftersom det vart värsta sommarvädret.
Jag städade hans lägenhet som en liten överraskning medans han var på ett möte.
Var där från månd till fred faktiskt för Leeloo var ute o for 104 mil på 4 dagar tillsammans med plastbrorsorna och plastmamma Amanda.
De var vid havet,såg massa fint överallt o hade det jättebra.
Jag fick massa fina bilder av A men de har jag sparat i datorn så kan ej visa nu så det blir senare :)

Nu ska jag slöa en stund sen krypa ned i en alldeles renbäddad säng,härligt.

Nattinatt//hellA

Alltså,kolla våra munnar...hahhaah...muppar!

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0