Random.

Jag lyser med min frånvaro,i know,i know.

Tänkte att jag ska förklara när saker och ting är som de ska :)

Sålänge kan ju den som känner för det kolla min instagram och/eller facebook för där uppdaterar jag dagligen med diverse crap.
Min instagram starsprinkle84 <--- klickbart.
Och facebook Hella starsprinkle wingstedt <--- klickbart.


Men här kommer ett vanligt random inlägg ^^

Jäklar vad jag fått mycket gjort idag,känns hur skönt som helst.
Det har dammsugits,skurats golv,diskats,plockats,torkat av diverse ytor,grillat kött,plockats lite till och även möblerat om lite.
Flyttade ut en stor hylla från mitt sovrum ut i vardagsrummet.
Det blev mycket bättre och gav lite mer yta,funderar på att flytta sängen också men måste finurla lite på det då ena sidan kommer vara intill väggen och då blir det så jäkla bökigt när man ska bädda rent och så.
Oh well,det märks.
Nu sitter jag o njuter av det rena hemmet med massor av doftljus lite här och där.

 
 
Vad har hänt här då sista tiden?
Ja..hmm..diverse men kan ta det allmänna :)
Zora fyllde 10 år den 28e juli vilket känns helt overkligt.

Att det var ett helt årtioende sen hon föddes/dog.
Min lilla skruttis.

Hängt en del med flatorna och lilla baby Shane som växer och gror som fasen.




Köpt skitsnygga strumpor.


Gjort ugnspannkaka som typ fick eget liv,väntade bara på att den skulle öppna ugnsluckan och kravla iväg,haha.


Lillebror Björn fyllde 27 år den 20e juli så det blev fika och smörgåstårta som var jävligt fint.
Längesen jag åt det.


Köpt sötaste kuddarna någonsin!
Har jag sagt att jag ääälskar igelkottar? ;)

Vejpat,vejpat och vejpat ^^


och det var nog allt för nu.
På återséende!
//HellA som behöver färga håret.
 
 
 




Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0