Slöhög & oro.

Åhhh vilken slö dag!
Skittråkigt men jag är för seg för att anstränga mig idag känner jag.

Har iaf lyckats bocka av två saker från min "att göra" lista.
Dvs läst igenom viktiga papper och rengjort tangentbordet så gott det gick utan tryckluft eller sån rengöringsgegga.
Måste införskaffas.
För fuuuuck vad äckligt det var.
Tog loss bara 3 tangenter och hittade b.la katthår,damm,hudflagor och diverse smuts.
Härligt härligt.

Jag och Spike har just käkat middag bestående av kycklingnuggets,grönsaker och curryklibbris.
Omnomnom.

Kollar lite Family guy och oroar mig för Taisto som kände sig väldigt sliten i 37 gradiga Tjeckien.
Man kan tydligen inte dricka vattnet utan måste köpa på flaska så det blir inte så mkt vätska som det borde bli.
Fasen vad jag längtar efter karln.

Nu ska jag ta ned benen från bordet o hjälpa morsan färga håret.

//hellA


Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0