Fullt upp.

Torsdagskväll och jag sitter med tända ljus som vanligt,slökollar på 'Dödligt vapen' och är ganska trött.
Det har vart fullt upp idag.
Drog upp på byn med morsan vid halv tio imorse,mötte upp Spikey på Ica som slutat tidigt efter nationellt prov och det gick jättebra för honom,hääärligt!
Vi handlade lite sen vidare till Apoteket där jag hämtade ut Megas medicin.
Bussen hemåt,fikade lite sen började jag plocka,diska och böka runt.


Gick upp och mötte Leeloo efter skolan,tvingade med mig Spike och passade på att plocka lite mossa och annat smått & gott i skogen som jag gjorde små simpla,men fina bordsdekorationer av.
De blev jättemysiga :)
Stoppade mossan några timmar i frysen innan jag använde den så det inte skulle börja krylla av kryp.

Sen var det dags att knalla ned i tvättstugan.
Jag gick ned redan igår med två tunga ikea påsar...fel dag...fick gå upp igen med två tunga ikea påsar,haha.
Inte första gången det hände direkt.

Så har det lagats mat,vikts tvätt,plockats ännu mera och ja,allt sånt där nödvändigt ont.

Imorgon blir det att gå upp till skolan redan på morgonen för att titta på Leeloo och de andra i årskurs 3 som har lucia.
Morsan älskar att titta på barn som sjunger.
Jag gör inte det,haha.
Jag väntar mest på att det ska ta slut,sån är jag.

Blir att lägga sig tidigt ikväll känner jag,är redan jättetrött och klockan är inte ens 22.

Nattinatt//hellA



Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0