Kenny,god gärning & hiskeligt ful.

Holy fuck vad det stormar ute.
Träden svajar redigt och det regnar.
Var ju likt förbannat tvungen att gå ut med Tjernobyl råttan aka Megas trots att ingen av oss ville.
Jag klädde odjuret i dräkt + regnkappa och jag drog åt min luva så pass att jag såg ut som Kenny.


Blev en minipromenad och hon klarade sig från att blåsa iväg som en heliumballong där i kopplet ;)

Freeeedag idag,sköööönt!
Leeloo drog med sig tre tjejkompisar hem hit efter skolan.
Det brukar alltid bli massa drama mellan tjejerna och redan en som gråtit så jag satte mig och tröstade och medlade,jösses.

Var på Dollarstore igår o handlade lite smått & gott men värmeljusen var totalt jävla slut,FUCK!
Jag tänder så mycket ljus varenda dag.
Hoppas de får in jäkligt snabbt!
Köpte mig en söt mugg iaf för 10 spänn ;)


Gick till Lidl efteråt för att köpa bl.a mat och en sån ful jultröja,alltid velat ha en.
Love it.
Jag kommer rocka den nu under jul,yes indeed!
 

Denna är ju dock inte lika ful som de jag skulle vilja ha,typ sån här men jag får satsa på nån sån till nästa år ;)


När vi handlat klart på Lidl o skulle gå därifrån så gick vi förbi deras stora papperskorg,jag slängde ev en slump ett öga mot den o tyckte mig se ett pantkvitto.
Backade och tog upp det.
49 spänn.
Inte illa alls!
Gav det till den enbenta mannen som brukar sitta utanför :)

Sen hem,tända ljus och fika med mor och bror,drack kaffe o mulade nyinköpa pepparkaksmuffins,omnomnom.
Ääälskar mitt juliga kök <3


Åhhh just ja,måste ju visa något så hiskeligt fult men jävlar i min lilla låda så smidigt och bra.
I alla år har jag använt Leeloos gamla sittvagn när jag vart o handlat,annars skulle jag aldrig få hem alla tunga varor med min dåliga rygg.
Men nu hörrni,får jag presentera denna DraMaten som jag bytte till mig igår en en vän.

Så jäääkla bra men satan så ful den är,allt är fult med den.
Från själva materialet på tyget till kombinationen av färger samt mönstret.
ughhh.
Hahaha,när Spike såg mig komma hem med denna så sa han att han ICKE känner mig.
Jag erbjöd honom att ta med den till skolan och dra runt skolböckerna i,det ville han inte,jag förstår inte varför ;)

//hellA
 
 




 
 
 



Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Hej! Tycker det är dåligt med sex & snus vet att är väldigt kinky

Svar: ahh jag veeeet,jag skriver alldeles för lite snusk men det har blivit så med tiden för kids läser min blogg men jaa,jag har funderat flera ggr på att ta upp det igen.
Vad vill ni läsa om för naughty stuff?
Starsprinkle

2015-12-06, kl 23:35:16
Skrivet av: Anonym

Ja vet inte men ta upp något bra vad du gillar

Svar: det kan jag nog :)
Starsprinkle

2015-12-07, kl 22:14:30
Skrivet av: Anonym

Ser fram till det 😊

2015-12-08, kl 18:51:49
Skrivet av: Anonym

Har du någon mail man kan få? Kan hör av mig där 😜

Svar: jag tror det står på bloggens framsida..för direktkontakt.
men..vad ska du maila mig om?
Starsprinkle

2015-12-08, kl 19:29:14
Skrivet av: Anonym

Är du singel?

Svar: nej,why?
Starsprinkle

2015-12-08, kl 21:22:45
Skrivet av: Anonym

Det var ju synd.inge öppet förhållande?

Svar: nopp snopp
Starsprinkle

2015-12-09, kl 17:51:27
Skrivet av: Anonym

Synd hade vare trevligt träffas.kunde få roligt och bli väldigt styrd av mig

Svar: fast...även om jag var singel...jag har noll aning om vem du är..hur du ser ut etc.
jag är inte den som hoppar i säng med första bästa.
Starsprinkle

2015-12-10, kl 22:04:42


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0