Lemmy,E-juice & tv-spel.

När jag slagit upp ögonen imorse,satt igång kaffebryggaren o satt mig vid datorn så möttes jag av flertalet inlägg i facebookflödet att Lemmy från Motörhead dött.
Ibland sprids det ju att kändisar dött,bara fake så jag googlade runt och det stämde dessvärre.
Jag var personligen inget fan av Motörhead,musiken har aldrig lockat mig men just Lemmy som person,det jag visste om honom,damn en legend liksom.
Sån jäkla bad ass gubbe!
Han kommer definitivt rocka vidare vart han än befinner sig,70 bast blev han.
24/12 1945 - 28/12 2015 Ian 'Lemmy' Kilmister


Sovit runkigt som fan inatt så jag är trött och lite bitter pga diverse.
Leeloo var ledsen igårkväll så hon fick sova inne hos mig.
Men satan vad dåligt jag sover när jag har henne bredvid,det är nästan jämt så.
Dels så pratar hon i sömnen,går i sömnen (det gjorde hon dock inte inatt men satte sig upp o härjade om nåt),pruttar,viftar med händer och fötter så man får akta sig för att råka få en smäll..och så har vi det där jävla tandgnisslandet.
Hon gnisslar tänder varenda natt,det får mig att rysa i hela kroppen.
Det oroade mig,så förra året tog jag med henne till tandläkaren,frågade om kanske det behövdes någon bettskena under natten men nope,allt var helt normalt för växande barn sa han.
Att när man växer så gör även munnen det och barnet gnisslar tänder pga det,bla bla bla..nåt i den stilen.

Oh well,fick härligt vape mail idag iaf som piggade upp mig!
Bästa Jans 'Hardcore lovedrops'.
 
Svensk högkvalitetsjuice,så jäkla god!
'Vejpa' är för övrigt ett officiellt svenskt ord nu,whoop whoop ;)
Det kallas det alltså när man använder e-cigarett.
Även 'klittra' är nu ett "riktigt" ord och det är kvinnlig onani.
I love it,så gulligt ord,tänker lätt börja använda det!
Fler nya ord HÄR.

Men tillbaka till e-juicen.
Vill man få tassarna på Jans juice så kontaktar man honom via facebook genom ett pm.
Klicka HÄR för att komma direkt till hans profil.
Vid årsskiftet så öppnar han dock upp företag så det blir lite dyrare mot vad det är nu,men LÄTT värt det!

Igår gjorde jag en jäkligt fin deal,ren tur att jag var den första som svarade på annonsen.
En Ps2 konsoll,2 handkontroller,1 minneskort och 25 spel (tror jag) för 200 svenska riksdaler!!!
Jag har Ps2 sen förut men behövde både handkontroller och fler spel sen är just ps2an en av mina absoluta favoritkonsoller <3


Nä,det var allt från mig just nu.
Nu ska jag göra nåt annat medans Leeloo sitter och spelar Lega batman med sin vän och min lillebror sitter i soffan o surfar på mobajlen.
//hellA den bittra.

 





 





Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0