Ingen concerta för mig!

Igår tog jag ingen Concerta.
Kände att jag verkligen inte pallade den extrema ångesten mer.
Gårdagen var BRA!
Ångesten var som bortblåst o jag kände mig precis som jag gör annars!
Kan inte ens beskriva lättnaden över att inte må så förbannat jävla dåligt,jag kunde andas!
Fick meddelande från E-M på adhd mottagningen som sa att jag skulle sluta omgående med medicinen.
Hade förklarat allt för henne nämligen.
Hon skulle ordna med en ny läkartid åt mig så det är bara att vänta på den o se vad nästa steg blir.
Hoppet är inte dött ännu :)
Håller tummarna för att det inte dröjer allt för lång tid nu bara.

Själva rädslan att få tillbaka ångesten o panikattackerna ligger dock kvar som nån jäkla slöja.
Men det går inte ens att jämföra liksom.
Som sagt..nu kan jag andas...fungera som människa.

Concerta var uppenbarligen inte rätt medicin för mig.

/hellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Johanna

Vad skönt att läsa att du mår bättre, och att du blivit bra bemött och fått sluta med concertan bums.

Svar: tack :*
Starsprinkle

2015-02-25, kl 20:48:31
URL: http://divinemadness.se
Skrivet av: Frida

Hoppas att du hittar en medicin som passar dig bättre. Kämpa på och tappa inte orken!

Svar: det hoppas jag med,tack snälla :)
Starsprinkle

2015-02-25, kl 23:33:28


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0