Myshelg.

Gårdagens förmiddag var skitbra.
Jag pallade att ta tag i städning vilket jag inte gjort på ett tag nu.
Dammråttorna var fan enorma och hade nästan fått egna liv ^^
Jag bökade för fullt med dammsugning,plockade,diskade och fan vet allt.
Hur skönt som helst att få det avklarat.
Sen framåt eftermiddagen kom den extrema tröttheten och även mer ångest.
SUG MIN KUK ångestjävel!
Sen var resten av kvällen jobbig,blargh!

Så hade Leeloo sin vän A här för övernattning men de sysselsatte sig själva mestadels.
De skulle sova i vardagsrummet,i sofforna men det gick inge vidare.
De höll på o bökade o krånglade as fuck så till slut sa jag åt dem att ta min säng där de båda fick plats och jag lånade Spikes säng eftersom han ändå inte är hemma.
Till slut lyckades de slockna iaf :)

Jo,helgen som var ja.

Myshelg då Robert kom :)
I lördags var det ju 'Alla hjärtans dag'.
Minns faktiskt inte när jag gjorde nåt lite extra mys på den dagen senast.
Denna gången fixade jag till det med lite tända ljus runt badkaret,fyllde upp med vatten och en drös bubblor så badade vi tillsammans för första gången :)
 

Kidsen fick snällt vara uppe hos morsan den stunden så vi kunde få liiite tid ensamma.
Dröjde dock inte lång tid innan telefonen började ringa o de ville komma ned.
Bajsbarn!!
Gav Robert en liten tavla oxå med detta motivet:

Så jäkla gulligt..och passande ;)
Denna helgen kommer vi ej kunna ses men förhoppnisvis nästa.
Jävla distanshelvete!!!

Söndagen ordnade vi med en drös pannkakor och en drös tillbehör till kidsens förtjusning.
Blåbärssylt,jordgubbssylt,vaniljvisp,socker,glass bla bla bla.
Leeloo la beslag på Robert o de spelade massa schack,säkert 6-7 partier.
Hon har blivit helt besatt av spelet o sitter o övar näst intill varje dag.
Ungen blir duktigare hela tiden o både jag o Robert har fått det lite småkämpigt vissa partier.
Listig chey!
 
 



Sen måndagmorgon.
Jag gick frivilligt upp 04.15 trots att kidsen har sportlov.
Väckte Robert o fixade frukost åt honom eftersom jag är en sån awesome flickvän ^^
Sen drog han till jobbet.
jag stannade uppe en stund till,drack kaffe.
la mig några timmar.
Alarmet ringde o jag drog till psyk.


hej o hå,det var helgen.
//HellA
 
 
 

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0