Ungkarlshem,mistlar & bra filmer.

Åh så skönt att åka iväg lite.
But still,skönt att komma hem.

Spenderat helgen i Västerås hos Robert.
Laddat batterierna o bara vart Hella.
Inga kids,inga djur,bara pojkvännen <3
Inte kunnat ta mig till honom på 2 månader då jag har svårt att hitta barnvakt under en hel helg liksom.
Så när jag kom hem igårkväll kände jag mig som en bättre,gladare mamma och får därmed gladare barn.
It's a win win situation :D
Lovely!

Jag blev redigt impad över att tåget avgick i tid trots att det kommit en del snö.
Brukar alltid fucka sig vid väderomslag liksom,inte ett dugg ovanligt.
Det avgick till och med i tid även när jag skulle hem och då hade det fallit ned ännu mera snö.
Dauuum!

Helgen har vart jättebra med massa filmtittande.
I fredags kollade vi The Hobbit (1an) då jag inte sett någon av dem.
lördagen blev det andra filmen.
Mycket bra filmer,ser fram emot att se den sista.
Egentligen skulle vi gått o sett den på bio men vi båda var för fattiga,haha.
Robert bjöd på nomz middag bestående av risotto,lax och grönsaker.
Det var första gången jag testade risotto faktiskt,kommer definitivt äta det igen.

 

Hjälpte pojkspolingen (höhö) att rensa bort en drös gamla kartonger and stuff som han hade ståendes.
Tog upp massa yta helt i onödan.
Typiskt ungkarlshem ungefär ^^
Särat på och planterat om växter och lite sånt smått och gott oxå.
I like!

Oh,oh,oh.
Söndagen såg vi två helt fantastiska filmer.
'Lucy' och 'The equalizer'.
Åhhh,de var så jäkla bra båda två.
SE dem ffs!

En helg går går på tok för snabbt för övrigt.
Blargh.
Ville inte åka hem :/

btw,vi såg detta träd i lördags i think it was.

 Både jag och Robert typ wtf is that?

La upp bilden på facebook o frågade.
Jag tänkte först att det kanske var fågelbon men kändes underligt med så pass många i ett och samma träd.
Wrong!
Visade sig att det är mistlar!
Hah!
hade jag aldrig kunnat gissa.

När jag klivit av tåget o landat på hemmamark såg jag att det snöat betydligt mer här i Hallsberg än i Västerås.
Träden på framsidan av stationen var helt galet vackra.
Bilden gör dem dock inte rättvisa men måste visa ändå :)



Och det var nog allt för mig just nu.
//hellA
 
 

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0