1 år rökfri

Whoop,whoop,heja mig!
Jag är så bra!
För idag är det 1 år sedan jag slutade med de här....
 
....och har inte tagit ett enda litet bloss på en cigarett och har heller inte minsta lilla lusten att göra det.
Tycker det luktar så förbannat jävla äckelvider om rökare.
Mina kids är superglada över att jag inte luktar som jag gjorde innan :)

Rekommenderar verkligen e-cigg till alla där ute.
Tro inte på all bullshit som vissa kvällstidningar skriver då det är just bullshit.
E-cigaretter är extremt mycket bättre för hälsan jämfört med analoga cigaretter.
Punkt!

Whoooop!
:D
 

Här kommenterar du:
Skrivet av: anders

tanken är väll att sluta med e-cigg med?

Svar: ah troligtvis så småningom.
annars vejpar jag utan nikotin.
det är ju gott liksom
Starsprinkle

2015-01-20, kl 13:32:50
Skrivet av: Linda

Hella!! Kolla H&M s rea de har en rosa stickad
My littel ponny tröja ja tror du skulle gilla! :)

Svar: oh ska undersökas.
taaaack för tips :*
Starsprinkle

2015-01-21, kl 13:06:56


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0