Samma höjd som molnen.

Vet ni när jag gick upp idag?
Nä,lite svårt om ni inte haft en stege utanför mitt sovrumsfönster kanske ^^
Kan ju informera om att det var runt 13 när Spike väckte mig o frågade om jag inte skulle vakna snart.
Jag for upp o undrade om han vart ute med Megas vilket han hade,pjuuh.
Jösses.
Leeloo sov nämligen över hos sin vän F för första gången så därför kunde denna tanten sova.

Jag njöt av en lugn fredag.
Plockade,dammsög,bytte gardiner etc etc.
Chattade lite med Robert som är i sälen om jag inte nämnt det.
Men igår drog han o vännen över gränsen till Trysil.
Han visade massa fina bilder när de var i samma höjd som molnen,helt galet att se det.
De hade tydligen vart typ 1132 meter över havet eller nåt i den stilen.
Coolt som fan.

Nu kolla klart 'Trip tank'.
hej o hå//hellA



Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0