Wingstedts nyår.

Känner att det börjar bli dags att städa bort julen snart.
Plockat undan lite småtomtar idag,tar nog resten imorgon.
Tror dock ljusstakarna får stå kvar lite till.
En gång hade jag ljusstakarna framme ända tills försommaren,hahahahahaha xD

Hade ni en trevlig/mysig/rolig nyårsafton?
I hope so.
Det hade vi fast jävlar vad timmarna sniglade sig fram.
När klockan var typ runt 19 eller 20 nånting satt jag o gäspade käkarna ur led (läs:gäspade mycket!) Och var nästan redo att lägga mig,haha.
I'm so old xD
Innan det hade vi allihopa käkat tillsammans,Robert var här också.
Han kom hit efter att ha firat jul i Norge hos familjen.

Runt 23.30 eller nåt åkte vi in till Kumla för att se när gycklargruppen Trix uppträdde med sin eldshow.
De var duktiga...och snygga,hehe.
Det var riktigt mycket folk i sjöparken där uppträdandet var,det var kallt som fan o lerigt as hell.
Men trevligt :)

När allt var slut drog vi hemåt.
Leeloo la sig medans vi andra kollade 'nightmare on elm street'.

Annars då?
Spike har shoppat för sina julklappspengar,en drös kläder på New Yorker samt ett gamingtangentbord blev det :)
Leeloo köpte en drös med my little ponys för sina julpengar,hehe.

Och igår flängde vi runt med flatorna i Örebro,Marieberg och Odensbacken för att kolla efter en större bil åt dem.
Eftersom deras familj blir större så räcker inte en bil med 5 sitsar.
Vette fan förresten om jag sagt att de ska få tillökning?
Det blir Hannas fjärde barn och Josefins första.
Hanna bär barnet och de är beräknade i juli nångång har jag för mig.
Vilket fall som helst hittade vi ingen passande bil dessvärre.

tack o hej//hellA

blandad kompott med pics kommer här!

kolla in ungen o mig (bild 3)
Han är numera 170,5 cm och jag är bara 160cm,haha.

Här kommenterar du:
Skrivet av: Studentmamman

Oj, visste inte ens att Hanna hade barn? Har hon dom ofta hos sig? Tycker ni umgås så mkt men verkar sällan som kidsen är med?

Svar: De bor hos henne så hon har det typ jämt.Men vi umgås oftast när kidsen kan vara med pappan :)
Starsprinkle

2015-01-05, kl 01:42:35


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0