Bio,nyfödda Shane & roadtrip.


Helgen har vart bra och väldigt varm,sån jäkla sommarvärme!
Det har grillats,luftast bleka ben,handlats,städats,grillat lite mer etc etc.

 
 


Och i måndags blev vi barnlediga då bjussade Taisto på bio eftersom det då var 4 månader sedan vi träffades.
Vi såg "Terminator genisys" som var mycket bra men jag blev rätt förvirrad ett par gånger ^^

 
 Fick lite ångest där under bion,var rädd för att det skulle hända.
Ville inte förstöra för T så jag sa inget...

Jag satt o fokuserade på positiva tankar o kämpade för att inte behöva gå ut därifrån.
Ughhhh!
Skitångest.
Meeeeen det är iaf mycket bättre nu då jag inte tagit min Elvanse på ett tag.
Synd bara att även hjärnan är precis som alltid,det vill säga hundratjugoelva tilltrasslade tankar och jag är virrigheten själv.
Men jaja,vi får se vad som händer och sker när jag pratat med psyk nästa gång.

Idag är det visst fredag igen och jag ska till Taisto i eftermiddag.
Imorgon fyller farbrorn år och jag bjuder honom på DiLeva som spelar på Strömpis,det ska bli skoj.
Vi blir barnlediga hela helgen då hans mamma är gullig och tar hans dotter :)

I veckan som vart träffade jag även mina fina flator för första gången på nån månad och fick då även träffa nya familjemedlemmen Shane.
En sån liten fjärt,lilla Shane är som en liten groda trots att hon väger 4 kilo....fan,jag kan inte ens minnas hur liten Spike måste vart som nyfödd då han bara vägde 2640 gram.

Och igår var vi ute o roadtrippade eftersom det var så längesen vi umgicks ordentligt.
Visste inte vad vi skulle hitta på eller vart vi skulle så vi flängde runt både lite hit och lite dit.
Vi hamnade bland annat i Lindesberg så jag messade min kompis Daniel o kollade om han var hemma vilket han var,så vi bjöd in oss själva på en skvätt kaffe o skitsnack.
Mycket trevligt :)

 

(Med på bilden är D's son Primus och hund Doris)
 

Sen drog vi vidare,hamnade på Willys,handlade o sen var klockan så mycket o vi var tvugna att röra oss hemåt.
Fixade lite tacos när jag kommit hem,käkade med kidsen sen var jag dödstrött o la oss i relativt god tid.


Nu kommer nog snart mina flator så jag ska avsluta.
Hej hopp gummisnopp//HellA

 




Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Hej! Jag lever själv med ångest. Det jag har lärt mig och vad alla läkare osv har sagt är att man behöver social träning. Går man bara hemma så hinner man tänka för mycket. Du skulle behöva jobba, få bättre ekonomi och träffa mer människor. Att bara gå hemma hjälper inte. Även om man själv tror det.

Svar: visst behöver man det men vi alla är olika långt på våra vägar.
jag är inte där riktigt ännu.
Starsprinkle

2015-07-14, kl 14:05:33
Skrivet av: Anonym

Du tar alla våra skatte pengar du skulle behöva jobba i ställe känna din egna pengar.....

Svar: wow.
Starsprinkle

2015-08-31, kl 18:18:19


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0