Bra dag + midsommar.

Måndagsmorgon,kaffet insups och jag grejar med min kära farm på Farmville 2 :p
Leeloo sover ännu trots att klockan är 11.05 i skrivande stund,trött liten tjej minsann :)
Och Spike är inte hemma,han är o åker lastbil till sin stora förtjusning.
Han älskar det,stort lastbilsfan.

Igår var en bra dag,hade inte alls lika mycket ångest som sista tiden så det var hur skönt som helst.
Jag tog tag i dammsugning som jag ej gjort på bra länge,jag pallade gå ut med Megas o kidsen på en mindre promenad,jag hade matlust etc etc.
Underbart!
Har faktiskt fått i mig mat flera dagar i rad nu.
Jag tog till mig E-M's ord att sätta mig ned vid bordet med maten och försöka vare sig jag ville eller ej.
Känns lite jobbigt först men bara jag tagit en tugga eller två så kommer jag igång,det gillar min kropp!

Så har det vart midsommar också.
Hade ni det bra?
Firade ni,vad gjorde ni?
Här hemma blev det inget särskilt,var näst intill som vilken dag som helst förutom att familjen käkade tillsammans,alltså jag,kidsen,morsan o lillebror.
Det var trevligt iaf :)
Sen på kvällen var jag iväg till en vän.
Drack kaffe,snackade skit samt kollade film och serier.
Skönt att komma bort lite när man bara suttit inne i en veckas tid liksom.

Nä men shit vad detta tar tid,jag kan aldrig göra en sak i taget,har sprungit runt o gjort diverse smågrejs så nu är klockan 12.28,haha.

På återséende//HellA
 

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0