Fina Spike + ny medicin.

Att jag har världens finaste ungar är ju ingen nyhet men för en stund sen värmde det lite extra i mammahjärtat.
Spike hade vart o handlat med sin mormor så kom han hem med en jättevacker väldoftande bukett rosor,fairtrade o allt och sa att han tyckte jag behövde muntras upp lite nu när jag inte mår så bra.
Alltså,finaste Spike!
 


Jag mår nämligen inte helt 100 nu när jag börjat ny ADD medicin,började igår.
Jag blir väldigt orolig av nya mediciner,det triggar min ångest som fan (och min hypokondri) så jag försöker nu eeeenbaaaart fokusera på att mota bort alla dumma tankar och tänka så positivt jag bara kan.
Sjukt jävla svårt men jag försöker.
Jag och min hjärna är inte världens bästa vänner alla gånger.
Oh well.
Inte märkt någon större skillnad fokuseringsmässigt,kanske aaaningens bara.
Jag låg iofs still i sängen igår under längre tid än jag nånsin gjort innan,utan att göra något.
La mig där för att vila och skingra tankar men det gick inte så jag låg och klappade djuren
Märkt att jag har noll matlust men jag är såååå jävla hungrig och det låter som det är ett stort åskoväder i min mage.
Men bara tanken på mat,vad det än är känns blargh!
Igår fikade jag bara,det var allt jag åt på hela dagen så tror fan jag är hungrig.
Idag har jag fått i mig lite lättsaltade chips,de fick jag tvinga i mig.
Så jag är lite småskakig.
Förhoppningsvis ger det med sig så småningom.

Skulle egentligen till Taisto idag men känner att jag är för ostabil,vågar inte sätta mig på ett tåg ensam.
God damn it,det suger så hårt,vill till min karl.
Men så är läget nu iaf,det är ett jäkla skit med mediciner hit och dit.
men jag hoppas SÅÅÅÅÅ hårt på att dessa ska fungera på mig,hoppas hoppas hoppas!

//HellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0