Flottfäjs!

Varför är det så att varje morgon när jag vaknat så är jag flottansikte?
Över hela pannan är det som jag smetat in nån olja.
Every god damn morning!
Och ibland även nedanför ögonen.
Finns det något man kan göra åt saken för att slippa det tro?
Ifall någon råkar veta?
Brukar skämta om att jag är så tjock att jag svettas smör,hahaha xD

Onsdag idag.
Riktigt grått utanför fönstret o inga planer på något alls idag.
Tar väl dagen som den kommer.
Leeloo har en kompis här större delen av dagen och Spike åker lastbil med sin kusin Jens och är inte hemma förräns framåt kvällen.
Kanske ska försöka ta tag i rensning av något slag,om inte ångesten slår till för hårt sen.
Jag har massor att rensa.
Skåp i köket fulla av skit som ligger huller om buller,klädkammaren,min klädhylla,köksskåp med hur mycket skräp som helst etc etc,the list goes on.

Nu ska detta flottnyllet resa på sig//hellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: Sanna

Vart har din kille tahit vägen:)?

Svar: han är hemma hos sig i Örebro :)
Starsprinkle

2015-06-28, kl 00:09:51
Skrivet av: Sanna

Är ni tsm fortf:)? Du skriver aldri om honom längre?

Svar: oh ja det är vi :D
kruxet är att vi inte kunnat träffats på flera veckor därför mindre skrivande :(
Starsprinkle

2015-06-28, kl 10:06:37
Skrivet av: Sanna

Vilken tur! Ni ser så fina ut ihop😍

Svar: awww tack :)
han är helt fantastisk <3
Starsprinkle

2015-06-28, kl 20:52:01


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0