Gymnasiepapper.

Tänk,nu på torsdag är det skolavslutning för mina små avkommor.
I augusti börjar Leeloo årskurs 3 och Spike 9an,holy crap vad det känns weird!
Det har liksom börjat komma hem papper gällande val inför gymnasiet,jag har lite svårt att greppa att Spike börjar bli så stor.
Det måste ju betyda att jag börjar bli gammal,haha.
Oh well,han är relativt ensam bland skolkompisarna att ha en så ung mamma ;)


Tänker ofta på att jag vill/borde blogga oftare.....mycket oftare.
Meeeeen det skulle bli så jävla långtråkigt för er att läsa eftersom jag verkligen inte gör något intressant.
Och jag kan inte blogga om kidsen lika mycket längre utav respekt.
Spike vill inte det och Leeloo tycker ofta jag är skämmig som typ lägger upp bilder på henne.
Ibland får jag och ibland inte.
Visst,jag har mängder av idéer,hela huvudet fullt av olika ämnen etc etc men jag är så dålig med ord,dålig på att formulera mig.
Jag älskar att skriva men jag _kan_ inte om ni förstår?
Och sen att sitta och fokusera,ujuj....

Ska försöka skriva om helgen imorgon btw.
Och idag färgade jag håret,hej och hå luden tå//hellA


Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0