Fortsatt sjukstuga + finbesök.

Fortfarande sjuklingar.
Det här suger!
När Leeloo blev sjuk tänkte jag att hon säkert skulle vara frisk efter ett par dagar men icke då.
Det är fan fredag idag och hon är sjuk ännu.
Sedan i söndags.
Feber,feber,feber.....Samt dyngförkyld..snorig till en förbannelse och hosta.
Enligt 1177 så är det 'okej' med feber länge sålänge allmäntillståndet är okej och det är det ju.
Men ändå.
Jag känner mig bättre men inte bra,halsen gör ont och jag är allmänt slö liksom.

Hade sett fram emot "Kalle Baah" ikväll.
Såg fram emot det som faaaan men det sket sig ju.
Vardagen kom imellan typ.
Skulle åkt in till stan,käkat middag på restaurang med T och hans två vänner från Gbg som besöker Örebro i helgen.
Sen ut på krogen,dricka öl o njuta av Kalle Baah.
God damn it!
Så lite småbitter är jag allt.
Har istället köpt hem godis,chips o läsk o tänkte kolla nån film med Leeloo om hon orkar.

Meeeeen på torsdag,då jävlar tillåts inga sjuklingar för då ska jag och T gå och skaka röv o slita av oss kläderna o dansa nakna till "De vet du".
Vi är så taggade,whoop whoop!
Och sen på lördag fyller jag år..
31 vårar lixxxom ba sådär ^^
Men har inga planer alls,bara ta dagen som den kommer.




Åh,idag fick jag finbesök.
T blev lite barnledig o passade på att komma hit.
Fikade,gosade och bara var.
Fick till och med blomster och hjärtat smälte lite ;)

Han blev här några timmar innan han blev tvungen att dra hemåt för att möta sina gbgvänner.
Glad för de timmar han var här iaf :D

Nej fan,det var allt för mig.
nu ska jag fortsätta sörpla kaffe//HellA

 
 
 



Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0