It wasn't meant to be.

Har massor att skriva om men har svårt att finna ro till att sätta mig ned o knappa på tangenterna längre stund,så atteeeeh,det får väl bli uppdelat på iaf två inlägg eller nåt sånt.

Igår lämnade jag R.
It wasn't meant to be,it never was.
Vill inte gå in på närmare detaljer pga respekt,eller säger man utav respekt?
Anyhow....men vet att flera undrar vad som hände.
Det hände ingenting....
Vi började bråka redan efter några veckor ihop,det saknades både det ena och det andra (emotionellt) bla bla bla.
Gaaah vad jobbigt det är att bara krafsa lite på ytan när man skriver,inte 'kunna' gå ned djupare.
Men men.
Vi hade det väl inte direkt jättebra ihop men det var inget jag skrev om...någonstans.
Detta har vart nära att ske både en,två och tre gånger.
Men igår tog jag äntligen tag i det.

Jag är okej.
Det känns tråkigt o jävligt jobbigt att ha behövt såra en annan människa,en bra människa.
Jag fullkomligt avskyr det.
Men både han och jag förtjänar att både älska och bli älskade.
 



Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0