Paella,flottigt damm & dygna.

Hej hopp gummisnopp.
Idag är det torsdag och sakta men säkert går veckan mot sitt slut.
Jag vill ha heeelg.

Förra helgen var jag in till Örebro.
Drog in med flatorna,tänkte ta en glass vid slottet men det blåste så jävla kallt så vi knallade runt på stan o letade efter nåt mysigt café istället.
Var skithungriga så hoppade först in på McDonalds o köpte några cheeseburgare som vi tryckte i oss ute på torget sen vidare på caféjakten.
Bestämde oss för att gå till Wasa och på vägen dit tyckte jag att jag såg ett bekant ansikte som stod o fipplade med mobilen.
Smög mig fram o ställde mig framför honom så tittade han upp.
Det var ju lilla söta Nemo som jag inte träffat på flera år nu <3
 
Stora kramar o lite babblande så tog vi sällskap då vi ändå skulle åt samma håll.
Sa hejdå o vi bruttor gick in på Wasa som var fullproppat med fikasugna människor men vi lyckades hitta ett ledigt bord.
Fikelika sen vidare till bilen o de körde mig till brickebacken till T o stjälpte av mig ^^

Druckit massa starkt kaffe,hjälptes åt att fixa saffranspaella (så jäkla nomz var det,första gången jag åt det),lyssnat musik bla bla bla.
 
Blev visst att vi dygnade med vilket inte var tänkt.
Minns inte när jag dygnade senast,måste vart i relativt tidiga tonåren skulle jag tro.
Saaatan så trött jag var sen,holy crap.
Somnade till och med flera gånger där på morgonen när T pratade med mig,hahahaha.
Sen nånstans på e.m tänkte vi att vi bara skulle blunda 20 minuter men båda två slocknade stenhårt.
Fan vad gamla vi är xD
So anyway..jag missade den bussen hem jag tänkt ta så fick snällt ta nästa när vi vaknat till liv.
Summering iaf - bra helg :)

Jaha,här sitter jag med kliande munsår from hell,vejpar o spelar småspel på facebook.
Tänkte jag ska försöka rensa ur lite ur skåp o lådor idag..har alldeles för mycket muggar,köksredskap o sånt tjofräs nämligen.
Igår tog jag tag i skrubbning av kryddhyllan ovanför fläkten.
Något jag tänkt göra ungefär tjugohundrasjuttioelva gånger men eftersom jag är sanslöst dålig på att ta tag i saker o ting så...ja.
Meeeen bättre sent än aldrig,right? 
Tror jag kanske rengjort den en eller två gånger under de 5 åren (?) jag bott här.
Not fucking okay!
Så...ja...Den var ju lagom dammig o flottig.
Fick skrubba som ett litet cp men åh,tillfredsställelsen när det sen är rent och fint.
You gotta love it!

Och det var allt för mig.
Burn in hell cykelställ//HellA
 
 

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0