Sjukstugan fortsätter.

Sjukstugan fortsätter här hemma.
Leeloo är dåligast.
Hon spydde bara en gång då i söndagsmorse men hosta,halsont o hög feber har tillkommit.
Spike fryser men han verkar inte vara sjuk i övrigt.
När jag vaknade imorse kände mig mig mer död än levande,halsen var svullen o det gjorde så ont att svälja och huvudet spände o gjorde ont.
Inte ens kaffet smakade gott o då jävlar är det illa ;)
Tog mig en ibumentin och la mig igen efter att ha tvingat i mig två koppar kaffe,det var skönt för halsen iaf.
Leeloo har vart pigg o struttat runt hela dagen ändaaa fram tills för kanske 20 min sen då hon började frysa så visade det sig att hon hade 38.6.
I med alvedon och bäddat ned fisrumpan i soffan vid tv'n.

Vi tog oss ut allihopa en sväng idag iaf.
Skönt med lite frisk luft och det var superfint väder ute.
Behövde handla lite mat på Lidl nämligen så blev en liten tur fram och tillbaka bara,väldigt skönt.

Hoppas,hoppas,hoppaaaaas vi är krya till helgen,håller både tummar och tår!

Blev lite glad idag.
Testade en skinnjacka jag inte fått på mig innan.
Jag kunde ha den,yaaaay.
*happy dance*
Ful bild på sjuk kärring med munsår o allt,men I don't care.

Nu ska jag gå o rengöra golvbrunnarna i badrummen.
Ciao/HellA
 



Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0