Spelning,systerskapsfestivalen & vårdagar.

I fredags var jag ute för första gången på ett jäkla bra tag.
Hade riktigt kul med öl,härligt sällskap och mycket bra musik :D
Kände mig snygg till och med.
 


Det var min gamla vän Matte o deras band "Spruckna knogar" som hade releasefest på satin i Örebro.





OBS,bilden tillhör Plywood productions <--- klickbart. (som för övrigt är min gamla träslöjdslärare,coolt!)

 

Det gjorde jävligt gott att komma ut lite kan jag ju tala om.
Lördagen sen var extremt slö o som vanligt slog bakfyllan till framåt lunch även fast jag knappt var full,haha.
Käkade alldeles för mycket onyttigheter o slöade mest i soffan.

Söndagen var det dags för "systerskapsfestivalen" på kulturhuset i Örebro.
Har blivit lite av tradition för mig o flatorna att dra dit och denna gången blev det 3e året i rad.
Vi kollade nån performance som skrämde oss alla tre lite granna,vi lyssnade på en duktig tjej som sjöng bla bla och bästa av allt var när vi såg Capoeira.
Så jääävla coolt.
Jag har gillat den kampsporten sen jag var liten,eller ja,yngre och spelade tv spelet 'Tekken'.
Riktigt awesome var det att titta på,hade önskat jag kunde fått sitta där o titta myyycket längre :)
Finns några små videoklipp på min instagram btw.

När vi kände oss klara där så hade vi tänkt ta en fika men eftersom vi allihopa var skithungriga letade vi reda på ett fik med käk o mulade i oss mat.
Tog en fet sallad med allt möjligt tjofräs i toppat med currydressing o sen kaffe efter maten.
Snackade strunt o hade det trevligt.
Gröna Grodan heter placet för övrigt,aldrig vart där innan men åh,kommer absolut besöka det igen,supermysigt.

Nej men fy faan vad detta inlägget gått långsamt.
Tror det gått närmare två timmar sen jag först satte mig vid datorn.
Kommer hela tiden på hundratjugoelva andra saker som ska göras.
Blargh.

Har vart fina vårdagar nu.
Har suttit ute på gården o sörplat kaffe med kids,gungat o ja..
Njutit av vårvädret.
Jag älskar verkligen våren så jäkla mycket!
 


Det får fan räcka för ikväll.
Nu längtar jag efter helgen som faaan!

//HellA

 
 
 






 



Här kommenterar du:
Skrivet av: Studentmamman

Måste bara tipsa om att Campadre har en kampanj nu med 80-tals-Tshirts....149kr/st....tänkte på dej när jag såg en med MLP på :-)

Svar: ohh vad gulligt av dig att tänka på mig.Aldrig hört talas om stället dock,måste kolla.
Tack snällis :*
Starsprinkle

2015-03-19, kl 08:54:39
URL: http://studentmamman.spotlife.se
Skrivet av: Studentmamman

Men om du ska anmäla dig på sidan, jättebra sida förresten så anv gärna min länk för då får jag 100kr för att jag "tipsat" dej :-)
811739?utm_source=mgm&utm_medium=sharelink&utm_campaign=mgm

2015-03-19, kl 10:11:27
Skrivet av: Studentmamman

Men om du ska anmäla dig på sidan, jättebra sida förresten så anv gärna min länk för då får jag 100kr för att jag "tipsat" dej :-)
811739?utm_source=mgm&utm_medium=sharelink&utm_campaign=mgm

Svar: åhhh nej. fan då.
jag hann leta upp sidan o regga mig innan jag såg denna kommentaren annars hade jag gjort det via din länk.
Starsprinkle

2015-03-19, kl 10:12:21
Skrivet av: Studentmamman

http://campadre.se/tipsa/811739?utm_source=mgm&utm_medium=sharelink&utm_campaign=mgm

2015-03-19, kl 10:12:54


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0