En månad + awesome app.

Morron morron!
Så var det måndag igen och en ny vecka rullas igång,sakta men säkert.
Morgonkaffet är intaget,följ Leeloo till skolan och rastat Megas.
Nu sitter jag med ett glas cola och vejpar samtidigt som jag surfar runt lite här och där.

Åhh,måste tipsa er med android mobil (alltså ej iphone) om en så jäkla kul app.
det är en väckarklocka och för att få den att stänga av sig så måste man ta en selfie,de känner liksom av ansiktet så man kan inte lura den genom att fota taket eller whatever.
Jag har använt den några dagar nu och jag skrattar nog onaturligt mycket åt bildresultatet sen.
Första gången..tror det var i onsdags eller torsdags så invigde jag appen som för övrigt heter "Snap me up",höll nästan på att glömma namnet ;)
Sen eftersom min hjärna inte fungerar alls på morgnarna så glömde jag ju såklart bort att jag tagit en bild.
Kom på det framåt eftermiddagen,gick in i appen för att kika o skrattade så jag grät åt den extremt nyvakna Hella.
Visade Taisto som tyckte jag såg ut att vara 60 år gammal.
Hahahaha,stackarn vaknar upp bredvid det ansiktet på helgerna,poor baby :p
Folk på facebook ville också se men det kan de glömma,för horribelt.
Vill ju inte att de ska få en hjärtattack,hehe.
Anyway,ta hem appen o skratta åt er själva!


Hur var er helg?
Min var både bra och dålig.
Jag och Leeloo skulle åkt till Taisto i fredags men ångesten segrade över mig tyvärr,klarade inte av resan dit.
Bråkade med alla puckade tankar i flertalet timmar men ångestens klor satt sylvassa i mig.
Taisto blev besviken,jag blev besviken,barnen blev besvikna och därmed kände mig mig sämst.
God damn it!
Så nej,det blev ingen bra dag alls.
Det blev lördag och jag bråkade återigen med alla dumma tankar men hell yes,jag vann över dem denna gången.
Vi kom iväg,yes!
 
Jag är jävligt glad att vi kom iväg,vi firade nämligen en månad i lördags.
Inte för att vi hade råd att göra något särskilt men ville verkligen vara med min karl då.

Och nu ska jag fortsätta greja här hemma.
Adios//HellA
 



Här kommenterar du:
Skrivet av: Tina

Gillade duschbollsgrejen

Svar: haha inte jag.
gör ont som fan ^^
Starsprinkle

2015-05-18, kl 20:19:53


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0