Leeloo 9 år!

Väckte den nyblivna 9 åringen imorse med frukost på sängen och en mor som skrålade 'Ha den äran idag'.
Nutella på mackorna får man när man fyller år,så det så.
Och två paket fick hon öppna innan skolan :)

Sen har det vart full rulle.
Jag bakade det sista idag,igår gjorde jag en drös kanelbullar.
Min mor gjorde marängtårta och chokladbollar,allt enligt Leeloos önskan.

Födelsedagsfikade med familjen och två av hennes vänner.
Sen öppnades det massa paket och efter det hade tjejerna fullt upp med att inviga alla nya leksaker.
Leeloos farmor var här en sväng i eftermiddags o lämnade ett stort paket som innehöll en docka som damen önskat sig ett tag :)

Men nu är jag skittrött så jag bjussar på en drös bilder och säger adjö//hellA



Här kommenterar du:
Skrivet av: MLI

Åh vilken fin familj ni är! Har följt dig länge och du verkar vara en sån awesome person och grymt härlig morsa. :-)

Svar: men åh vad go du är,tusen tack <3
Starsprinkle

2015-11-10, kl 12:13:23


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0