Liten överraskning till mor.

Helvetes jävla ollonhatt vad bitter jag blir när jag sitter o bloggar via mobilen,så blir det nåt knas och allt jag skrivit försvinner.
Son of a biiitch!!!

Let's try again...

Vaknade imorse och hela vänsterkinden var täckt av intorkat dregel,säkert blandat med snor eller så för jag är sjuk o har massa snusk i halsen.
Kunde knappt få fram några ljud när jag skulle prata med Spike,ugh.
Jag är inte sjuk särskilt ofta men när jag väl blir det så förvandlas jag till en ynklig unge,blargh.

När jag fått i mig lite kaffe så gick jag och Spike upp till morsan med en liten fin överraskning.
Igår vann jag nämligen ett vackert blomsterarrangemang via Adolfssons blommors facebooksida.
Det var givet att mamma skulle få det då hon alltid gör så jäkla mycket för oss (familjen) men glömmer alltid bort sig själv o unnar sig aldrig något.

Min lilla fina mamma blev överraskad och jätteglad så det kändes superfint i hjärtat :D
Bästa mamman ever!

I torsdags kom Taisto hit och stannade till fredag eftermiddag.
Vi lagade Chili con carne,han tog disken frivilligt och sen pysslade han om mig,fina fina man!

det var allt just nu.
Mwah//hellA





Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0