Sug vröv!

Bitterkärring här.
*Munsår som blommar ut,känner att det blir stort.
Det var väl dags,var ju mer än 2 månader sen senast (wow).
Önskar man kunde komma på ett botemedel mot skiten.
Jag får fan JÄMT stora fula munsår,jag är en vandrande herpes för fan!
Haft så jävla länge jag kan minnas.
Minns hur hemskt pinsamt det var att gå till skolan när man var typ 7-8 med världens blaffa på käften o alla undrade vad det var och varför jag hade så.
Ugh!

Sen är det tonårskrångel.
*suckar*
Jag håller på att bli galen!

Har ätit alldeles för många bullar.
Bakade igår...vad faaan gjorde jag det för när jag mycket väl VET att jag inte kan ha sånt hemma utan att mula i mig alldeles för mycket?
Självbehärskning,vad är det?
De blev iaf jävligt goda.
Saffransbullar med massa smör,socker & vanilj.
Fast nu i efterhand önskar jag att de blivit äckliga.
Eller nej,det gör jag inte alls,då hade jag känt mig sämst och blivit arg och besviken.

Så..jag var tvungen att gnälla av mig lite smått.
Nu ska jag kolla 'Big bang theory'.

Sug vröv//hellA

Här är en bild på mig när jag är snygg,jag ser unte alls ut som mina instagrambilder..jag är ful irl.
Tack,puss,hej.

Här kommenterar du:
Skrivet av: L

Men uhuu... Vilket crap, det där med munsåret. : / Har du prövat Valtrex? Har man återkommande problem, så kan det hjälpa ,förebyggande!

http://www.fass.se/LIF/product?nplId=19950329000015

Svar: ska absolut undersökas,tack för tips :)
Starsprinkle

2015-11-29, kl 11:18:51
Skrivet av: Jojo

Jag är likadan, kan trycka i mig hur mycket som helst. Säger till ungarna när vi bakat att de bara får ta en för vi ska spara om vi får fikagäster, sedan får jag baka nya då jag ätit upp alla själv iallafall. känner mig lite kass då...

Svar: hahaha jag känner igen det där myycket väl.ughhh
Starsprinkle

2015-11-30, kl 10:24:02
URL: http://jemh.blogg.se


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0