Finingar

Men UGH,orka vakna vid 05 bara sådär efter att mest halvdvalat mig igenom natten.
Ögonen är alldeles grusiga och borde inte stirra in i en skärm men vad fan ska jag göra då?
Orkar inte göra annat,blaaargh.
Så,det var lite onsdagsmorgonsgnäll ;)

Har tänkt blogga i flera dagar men kommer aldrig riktigt till kritan för antingen är datorn upptagen av Leeloo eller så är det sent och då är det nåt jag vill se på tv.
Har massa att skriva om ju,har fått massa saker gjort och bla bla bla men det tar jag i ett annat inlägg.

Jag är heeelt själv hemma!
Leeloo är hos Amanda men kommer hem idag framåt kvällen och igår åkte Spike och hans tjej Madde hem till henne i Västerås.
De två alltså,de är så otroligt fina ihop och jag kan inte låta bli att le när jag ser dem tillsammans.

Madde kom hit i fredags så de har vart här och nu ska de vara hos henne,ungen min kommer inte hem förräns på söndag igen.
Tror aldrig vi vart ifrån varandra så pass länge faktiskt,kommer kännas underligt.
Lär glömma hur han ser ut ;)

Nu ska jag fortsätta med mitt kaffe och sen försöka få mig några timmars sömn.
Ooooooch försöka blogga lite senare//HellA
 
 

Här kommenterar du:
Skrivet av: Patruska

Tänker bara på en sak, du själv fick barn väldigt ung, är du nu "rädd/orolig" för att kanske även bli en ung farmor? Farmor Hella:-d;-P

Svar: tro mig..jag har tänkt tanken måånga ggr.
dock är både spike och madde hundra ggr klokare än jag var i den åldern och jag hoppas innerligt de fortsätter vara det!
Starsprinkle

2015-10-29, kl 20:35:27


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0