Fiskbullar.

Mätt i magen av kokt potatis och fiskbullar till Leeloos stora förtjusning.
Hon är den enda ungen jag vet som avskyr pizza men blir överlycklig av fiskbullar,haha.

Och på tal om bullar så är det kanelbullens dag idag.
Blev sugen på att baka när Taisto sa att han och N skulle göra det idag meeeen jag har inte riktigt energin till det.
Inte ingredienserna heller,måste snåla med pengarna nu.
Vette fan vart alla pengar gått denna gången,jaja.
Bara man klarar sig tills barnbidraget så :)

Söndag,om några timmar kommer Spike hem från Västerås där han spenderat helgen med sin tjej.
Jag och Leeloo har vart hemma här i Hallsberg hela helgen,inte gjort något särskilt.
Igår var hon dock på kalas,firade sin vän F och hade kul där de testade olika simulatorer såsom skytte och golf...och nåt mer :)

I torsdags fick jag ha min vackra zigenare här då hans dotter var iväg på kortis över natten.
Gångerna han kan komma hit är så sällsynta så det blir att uppskatta de lite extra.
Han var med mig till psyk där vi pratade om att börja med Elvanse igen...ugh..jag är rädd.
Sen på kvällen lagade vi sjukt god gryta med fläskfile och bacon,omnomnom.
Iofs var det mest jag och Taisto som åt för mina ungar suger när det kommer till att uppskatta annan mat än köttbullar,tacos eller pannkaka.
Stjärtbarn!

Nu ska jag tömma kattlådorna,pöss//hellA

Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Kortis? Har hans flicka nån form av funktionsnedsättning?

Svar: ahh autism,adhd och ett mycket sällsynt syndrom.
Starsprinkle

2015-10-13, kl 18:31:16


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0