På onsdag.

Sitter i soffan och väntar på att CSI Cyber ska börja.
Trött som fan är jag,från jag vaknar till jag lägger mig.
Märker stor skillnad på den punkten nu när jag vart utan adhd medicinen hela helgen.
Och jag tar mig liksom inte för något alls.

Idag fick jag ääääntligen veta att jag fått en tid hos psykläkare på onsdag.
TACK!
Dock inte min vanliga läkare...
Hmm.
Hoppas hoppas hoppas hon inte slutat.
Och hoppas denna läkaren är bra och lyssnar på en.
Meeen anyhow,nu går jag inte därifrån förräns jag fått mitt jävla sjukintyg som jag väntat på sen den 15e september.
Gått över en månad nu och gett mig enormt dålig mående med mycket mer ångest än vanligt.

Får inte tag i min adhd skötare heller.
Ringt o lämnat meddelanden både i torsdags,fredags och idag.
Jag fattar inte vad som händer egentligen!

Nu håller jag bara tummarna för att allt löser sig men jag tar aldrig ut nån glädje i förskott.

Nattinatt//hellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0