6 mån + 64 år.

Fixade lite i sovrummet i eftermiddags,flyttade några möbler och gjorde det lite trevligare.
Tänt lite ljus och ligger nu i sängen,småtittar på 'Mr Deeds' på tv.

Det var en barnledig helg för mig och Taisto.
Bara ägnat oss åt varandra och njutit av varenda minut.
Tanken var först att vi skulle dra till Satin i Örebro där på kvällen för att se bandet 'Rideau' samt 'Spruckna Knogar' meeeen tant Hella här blev så förbannat trött efter bara 3 öl så det enda jag ville var att sova,hahaha.
Fy fasen vilken hardcore partygirl jag är,woahh!

Liksom....för 6 månader sedan spelade 'Spruckna Knogar' på Satin och det var då jag träffade Taisto för första gången,och vi båda kände nånting.
Hade vart kul att firat våra 6 månader där men men,vi hade det jättetrevligt ändå.

Myst massor,kollat flera filmer,vart o handlat,snuskat,svullat pizza bla bla.
Just lovely!

Sen i söndags fick jag nöjet att ta med karln hem då hans dotter fortfarande var på kortis o skulle direkt till skolan efter.
Yaaay,mysigt att få ha honom lite här också.

Igår fyllde min underbara lilla mamma 64 år så det blev lite go'fika.
Inte mycket mer än så dock då vi alla var supertrötta o slöa o kidsen hade vart hemma från skolan pga snuva.
Ska försöka ordna nåt trevligt åt morsan i efterskott,hon förtjänar allt bra här i världen.

//hellA



Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0