Fantastisk överraskning!

Imorse....Jag ligger o vilar på sängen.
Vaknar hastigt av att det plingar på dörren,hasar mig upp och det är Leeloo som hade glömt ett papper till sin fröken.
Ger henne det,säger hejdå,kryper ned under täcket igen.
Somnar om.
Det plingar på dörren,Megas skäller i vanlig ordning,jag kollar klockan o det har gått cirka en timma sen Leeloo var hemma.
Jag tänkte att hon kanske glömt nåt mer men nu hade jag inte låst ytterdörren så jag vägrade resa mig upp då hon kunde gå in själv.
Det plingar igen,Megas skäller mer,det knackar,Megas skäller mer.
Jag: va faaaaaan dååå *trött som fan*

Reser mig,drar på en morgonrock o kollar tittgrejen på ytterdörren,ingen aning om vem det är jag tittar på,helt yrvaken o tänkte det kanske var nån tvpejlsgubbe men öppnade iaf.
Där står en snygg karl men jag fattade fortfarande inte vem det var...tog flera sekunder innan det kopplade att det var Taisto jag tittade på!
Wtf!?
Värsta fina överraskningen,I fucking love it!
Blev så jäkla glad,pussade och kramade om honom.
Han hade med sig fika så jag satte på kaffe.
Han förklarade att han inte kunde stanna länge,han var tvungen att fara tillbaka till Örebro om två timmar för att hämta N i skolan.

Alltså åhh,vilken bra dag det blev helt plötsligt!
Jag har en amazing pojkvän!

/hellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0