Gråtande barn & pass.

Perfekt med mysiga monstertofflor nu när det börjar bli höstigt o kallt på kvällarna.
De,morgonrock och massa tända ljus - perfect.
När Leeloo var ett par år gammal kunde jag inte använda mina söta tofflor,hon var så jäääkla rädd för dem.
Så fort hon såg dem började hon storgråta o verkligen var jätterädd,så jag fick gömma dem långt inne i garderoben,haha.
Knasungen.
Och på tal om ledsna barn så minns jag att Spike blev helt hysteriskt ledsen som liten när han såg sig själv på tv.
De filmklippen från när vi var med i olika program,när man visade dem för honom så tittade han storögt sen kom enorma tårar.
Ujuj.


Mitt pass gick ut i början av året och jag är ju extremt duktig på att ta tag i saker och ting..NOT!
Så atteeeeh,igår var jag ock fixade nytt,finally!
Eller ja,jag tog ett vanligt id kort denna gången istället för pass.
Pass kan jag fixa när jag blir rik miljonär och faktiskt har råd att resa någonstans :p
Morsans hade också gått ut så hon var med,samt min lillebror som skulle legitimera oss båda.
Skönt som fan att ha det avklarat.
Men fuck så ful jag blev på bilden,haha.
Jag ser ut ungfär som en boll med horn,cheeses!
Jag som var så nöjd innan med passfotot,där tyckte jag att jag var skitsnygg.
Verkligen motsatsen nu.
OCH min namnteckning blev med ful.
Jaja,fuck it.
Ni ska få se bilden så fort jag fått hem plastkortet ^^

Så här såg jag iaf inte ut ^^
Godnatt//HellA
 



 

Här kommenterar du:
Skrivet av: anniz

Faktum är att beställer man ett IDkort hos polisen så är det ett Internationellt IDkort man får vilket räcker som resebevis i en hel del länder (inom EU). Så ska man inom EU behöver man inte skaffa pass för det :)

Svar: ah jo det vet jag :)
men när jag blir rik miljonär vill jag åka jävligt långt utanför eu ^^
Starsprinkle

2015-09-09, kl 23:47:32
URL: http://katotokazi.wordpress.com


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0