Julmust & grått snor.

Oh oh oh idag läste jag att de fått in julmust på Ica Maxi i Örebro!!
Jag äääälskar julmust,så sjukt jävla gott!
Dock dricker jag bara lightvarianten och det brukar nästan alltid ta längre tid innan den börjar säljas av någon anledning.
Ska iaf kolla i helgen när vi ska till T om det finns.
Omnomnom,hoppas!

Idag har det tvättats,jag tvingade med Leeloo ut på en promenad med mig och Megas,bakat kladdkaka,spelade schack med Leeloo och nu under kvällen rensade jag det vidriga avloppsröret under handfatet i ena badrummet.
Holy fuck,det är alltid lika äckligt.
Tänk er tjoooockt grått snor med klumpar och hårstrån i.
Myyycket av det också!
Nu rinner vattnet ned som det ska igen iaf.
En bra kvinna reder sig själv ;)

Nu ska jag gå o skita sen borsta tänder.

Nattinatt//hellA


Här kommenterar du:
Skrivet av: Noa

Haha, bästa bilden ju!

Sen om det beror på att jag är inne på min femte jobbnatt i rad vet jag inte, men hoppas det är okej att jag snor den?

2015-09-28, kl 00:36:45
URL: http://www.norberg.tk


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0