Sömngångare & brakskit.

Leeloo våde pratar och går i sömnen,väldigt ofta.
Säkert 4 ggr i veckan eller liknande.
Natten till idag låg hon och sjöng i sömnen,inte bara några ord utan hon sjöng länge,säkert 1-2 minuter,haha.
Och natten före det så ropade hon först nånting,sen gck hon ur sängen,sen upp i sängen igen och ställde sig vid huvudänden,på kuddarna med båda händerna mot väggen och stod o pillade på tapeten.
Jösses,knäppjöns.
Jäkla tur hon inte ramlade ned från sängen iaf.
Hittills har hon sluppit olyckor i sömngången men jag är jäteorolig att hon typ ska gå ut i hallen,låsa upp ytterdörren och gå ut,eller sätta på spisen eller ja,whatever.
Scary shit.
Hon har gåt i sömnen så länge jag kan minnas,likaså pratat.
Jag är bara sömnpratare,och sömnfjärtare.
Har till och vaknat av att jag lagt av en redig brakskit,hahaha.
Vet inte hur det är med hennes pappa,minns iaf att han gör jävligt mycket konstiga saker när han är/var full etc förr när vi bodde ihop.


Imorgon drar Spike till Västerås.....för att träffa en jättego tjej,ihhh :)
Så kul!
De har snackat ett tag nu o gillar varandra så nu ska han spendera hela helgen där.
Är så glad för deras skull.
Hoppas de får en superhärlig helg.
Min son,han har blivit så stor,min hjärna hänger inte riktigt med. ^^

Nu ska jag ta hand om min farm på facebook//HellA
 

Här kommenterar du:
Skrivet av: Charlotte

Men oj- sova hos henne alltså? Det hade min 15åring aldrig fått göra hos ngn som jag varken känner tjejen eller föräldrarna! Hur tänker du kring det?

Svar: jag sa aldrig att jag ej känner dem :)
Starsprinkle

2015-09-05, kl 09:58:05
Skrivet av: Charlotte

Nej men då är det ju en annan sak! Usch, så himla svårt sånt där....nu är min bara 10år men ändå....

Svar: njae,jag tycker inte det är särskilt svårt faktiskt.Är så öppen med mina barn så de känner att de kan vara det med mig,det är skönt.
Bara vara naturlig.
Starsprinkle

2015-09-05, kl 14:49:25
Skrivet av: Anonym

Min äldsta snackar och går i sömnen och det har han gjort sen han var liten fast då låg han och yrade men det blev "värre" ju äldre han blev. Det är riktigt läskigt ibland alltså :/

Svar: eller hur,ibland blir man lite nervig.
Starsprinkle

2015-09-06, kl 17:43:23
URL: http://instagram.com/hann3le


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0