Frågestund har guld i mun?

Morgon morgon från ett soligt Hallsberg.

Tänkte bara säga att jag kör en frågestund :D
Är det nåt ni undrar så kommentera här i bloggen (inte på facebook där jag länkar inlägg),så kommer jag svara på alla frågor i ett särskilt inlägg här in da blog!
Var anonyma om ni vill,men det är alltid roligare med namn :)

Ger det väl kanske 2-3 dagar,så kör hårt ^^

Vad har jag för skostorlek?
Hur lång är jag?
Varför har jag horn?
Vill jag ha fler barn?
Hur träffades jag & Taisto?
Bla bla bla,fråga precis vad fasen ni känner för.

Go,go go!

//HellA
 




Här kommenterar du:
Skrivet av: Erica

1. Skulle du kunna skaffa riktiga dreads någon gång?
2. piercingar du ångrat?
3. 3 ord du avskyr?
4. har du haft någon kontakt med Marie sen allt detdär knasiga hände?
5. varför slutade du på hunddagiset?
6. kan du inte nämna en bra grej i sd's politik du anser är bra xD hahahahaha.

7. du lyckades sluta röka cigg. men när slutar du vejpa?

2016-04-12, kl 10:23:52
Skrivet av: MLI

Hur träffades du och T? Om du blev gravid igen, skulle du behålla barnet? Favorit sexställning?

2016-04-12, kl 10:51:00
Skrivet av: Erica

Alltså någon har snott mitt namn, med C också! Det är jag som stalkar dig på insta under eericah iaf :D

Jag undrar mest över vad som hände med din minsta, om det är något som känns okej att skriva om! Har lusläst din blogg lite men hittar inte riktigt. Hursom, du är bra värd :D flitig läsare numera, haha.

2016-04-12, kl 20:12:59
Skrivet av: Anonym

Vad skulle du vilja jobba med?

2016-04-14, kl 07:28:06


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0