Valborgstjofräs.

4 katter av 4 möjliga drog nyss öronen bakåt,samt sprang iväg och gömde sig.
Hunden ligger här bredvid och är lugn iaf,hon småmorrar lite bara.
Valborgsfyrverkerierna som dånar nämligen.
jag bor ganska nära hembygdsgården där valborgsmässofirandet hålls varje år
Jag halvligger i soffan,tittar på 'skin tight' och väntar på 'Anchorman 2'.

Njuter av att ha sluppit gått upp till valborgstjofräset i år faktiskt,haha.
Alltid packat med folk,går åt massa pengar till lotterier,fiskdamm och sockervadd,sen så fryser man alltid arslet av sig.
Men nu slapp jag för Leeloo är hos H och Spike  är i Västerås,whoop whoop ;)

Hoppas jag får sova bra inatt så jag är någorlunda utvilad imorgon bitti.
Ska hjälpa mina flator som äntligen flyttar tillbaka till Hallsberg.
Blargh,avskyr att flytta men lovade,för jag är tydligen deras vän,haha ^^

Idag är det förövrigt 3 år sedan som Spikes pappa valde att avsluta sitt liv här på jorden.
Ska tända ett ljus för honom strax :)
Jag är såå säker på att han finns vid Spikes sida & att han är grymt stolt över vilken fin ung man han blivit <3

//hellA

Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0