Handtag.

Taskigt läge när krangrejen i köket stannar kvar i min hand.
Den vita plastgrejen är sönder så det går inte att sätta tillbaka den.
Och fan vad äckligt det var under den,där kommer man ju inte åt att torka av.
Tur jag hade diskat tidigare.
Håller tummarna för att vaktmästaren kan komma och fixa det imorgon.
Det blir så jäkla bökigt att springa in till skithuset för att hämta vatten till kaffebryggaren eller skölja av bestick/tallrikar när man ätit.
Och va fan,ska jag behöva diska i badkaret om det inte blir ordnat nu innan helgen börjar?
Jäkla dum timing.



Vet ni,om 6 dagar börjar Spike gymnasiet!
Whuuut liksom,vad fan hände?
Känns helkonstigt,haha.
3års utbildning för att bli lastbilschaufför.
jag är så stolt!!
Leeloo börjar lite senare,den 22a.
Årskurs 4.
Känns minst lika galet det.
Men jäklar vad skönt det är när barnen växer upp.
Jag tillhör den lilla skaran som inte drömmer mig tillbaka och önskar de var små igen.
Det har jag aldrig gjort o lär aldrig göra ^^
Not my cup of tea liksom.

Nu ska jag krypa till kojs.
Imorgon är det fredag,då ska jag och Leeloo upp på byn för att leta Pokémons,och Spike ska till flickvännen i Fellingsbro :)

Trevlig helg gott folk//Hella


Här kommenterar du:
Skrivet av: Anonym

Om Spike skulle komma hem och berätta att han skulle bli pappa nu, hur tror du att du hade reagerat? (Tänkte eftersom du var i Spikes ålder när du väntade honom). ☉

Svar: Well,jag skulle bli väldigt besviken och säkert lite arg,eftersom han vet hur galet viktigt det är med skydd. Men jag litar på honom och han vill utbilda sig..inte ha barn än på många år. Dock skulle jag stötta honom..alltid! :)
Starsprinkle

2016-08-16, kl 10:09:22
Skrivet av: Motumash

Hej!

Vi i Motumash har ställt en fråga till dig via din mejl. Vi vore glada på ett snart svar.

Björn

Svar: hej björn.Jag har mailat dig nu :)
Starsprinkle

2016-08-17, kl 19:11:24
URL: http://www.motumash.org


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0