Loftsäng & trötthet.

Första dagen på väldigt länge som jag inte vart ute och jagat Pokémon.
Men jag har dels inte haft tid,och när jag haft en stund över så har jag inte orkat.
Kånkat hem en loftsäng från ett bostadsområde här i närheten.
Med hjälp av morsan,Spike,Björn,Leeloo,Ida & barnvagn fick vi hem den på en gång,slapp gå flera vändor.
Sen hjälptes jag & Björn åt att skruva ihop den här hemma.
Leeloos rum är nämligen väldigt litet,så den extra golvytan som finns nu är väldigt välkommen.

Veckan som gått har vart jobbig.
Det tar tid för min kropp och hjärna att omställa sig.
Jag har på fullaste allvar vart så trött att jag mått dåligt psykiskt.
Inte orkat göra ett dugg och blev så låg att jag var nära att gråta,flera gånger.
Hoppas hoppas denna veckan går lite lättare.

Nu ska jag kolla vidare (läs:dregla) på Jack Sparrow o mysa för mig själv med nyinköpta,fina blockljus.

Pölsa & pungsvett//HellA


Här kommenterar du:


Kommentera inlägget:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

Hemsida/blogg:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0